30 Temmuz 2009 Perşembe

Terzi Makbule

Sıfat nedir? Varlıkları niteleyen ve ya belirten sözcük türüne denir. Bakınız şimdi sıfata, Terzi Makbule. Muhteşem belirtti ve niteledi. Bir insanın ismi bu kadarmı yakışır terzi sıfatına :):)
Bu terzilik meselesini hemen açıklamak istiyorum.
Yıllardır içimde yatan terzi Makbule' yi çıkarmaya karar verdiğimde bir dikiş makinasına ihtiyacım vardı. Sevgilim, benim dikiş makinasını ne çok istediğimi biliyordu. Günlerden cumartesi, biz evimizin bahçesinde oturup kahvelerimizi yudumlarken birden sevgilim '' hadi makbuş kalk dikiş makinasını almaya gidelim'' dedi. Ben öncelikle dikiş makinasından anladığını düşündüğüm kızımın hüsniş annesine koştum ve kataloglardan hangi makinanın işimi görebileceğini kararlaştırdık. Ve karar verdik. İşin en heyecanlı tarafını yaşamak için bir SINGER bayisine gittik.Veee artık bir SINGER'im var. Yıllardır cuma pazarına giderim ama tek gezdiğim yeri kumaş satılan kısmıdır. Bakar bakar dönerdim. Ama bu kez gittim ve bir sürü kumaş aldım.
Hemen kızıma elbise diktim.Kuzenime elbise, Gelinimize elbise, Sevgilime şort(sonra bunun hikayesini anlatırım), Anneme elbise, Evimize masa örtüsü, Kendime elbise.... yakında hepsini bu sayfada yayınlayacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder