30 Temmuz 2009 Perşembe

Sevgilime şort :)

Sevgilim iş nedeniyle İskenderun'a gitmişti. Benimde aklımda hep sevgilime bir şort dikmek vardı. Hemen malzemeleri hazırlayıp kumaşı cart cart kestim. Bu arada dikiş dikerken acayip ciddiyim.yüzüm hiç gülmüyor. (siz düşünün artık ne kadar ciddi olabileceğimi)

Neyse sevgilim 23:30'da evde olacak ve ben teee saat 20:00 de başladım dikmeye. Kalıp filan yok, kafama göre kesip biçiyorum.(biçiyorum demişken aklıma kamyon yazılarından bişey geldi hemen yazayım "Liselim, Üniversitelim, Biçki Dikiş Kurslum" hahahaha) Neyse ben diktim bence çok güzel olmuştu. Sevgilim geldiğinde onu yatağının üzerinde görecekti ve mutlu olacaktı.

Sevgilim geldi. Yatağın üzerinde şortu grdü ve il tepkisi aynen şöyle '' Ama bu baksır (okunduğu gibi yazıyorum) kumaşı'' dedi. Ben nerden bileyim rengini beğendim aldım. ben bir kahkaha patlattım. Sevgilim diktiğimi tabiki giydi.Biz mutlu mesut şortumuzu giyip dolaşırken evimize Ünal arkadaşımız geldi. Ünal, sevgilimi ve üzerindeki şortu görür görmez a bu içini gösteriyor, a bu baksır kumaşı, a bundan çok iyi takım elbise olur ,puha puha diye diye sevgilim şortu sadece evde giyer oldu. Ünal farkında değil ama benim gelişmemi engelliyor:):)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder